lauantai 24. maaliskuuta 2012

Sääasema harkinnassa

Olen miettinyt sääaseman hankkimista. Hetken asiasta luettuani olen tullut siihen tulokseen, ettei minulla välttämättä ole tähän harrastukseen riittävästi rahaa, aikaa, innostusta, eikä varsinkaan osaamista. Täytyy kuitenkin ottaa asiasta lisää selvää. Tällä hetkellä ajattelen, että voisin jonkun halvan aseman leikkimielellä hankkia ja kokeilla, miltä sääblogin pitäminen tuntuisi.

Näitä olen nyt lueskellut:
FinWX:n keskustelut  (FinWX)
FLC:n sääkeskustelu
SääVille

Lisäksi olen keräillyt erilaisia sääsivuja, joissa on mielestäni mielenkiintoisia juttuja:
Ylen säälinkit
Ylen säärinki
Pauli Jokisen blogi Sääbriefing
Helsinki Testbed

Sekä tietysti säätiedotukset:
Foreca
Ilmatieteen laitos

Rupean keräilemään tänne tietoa ja merkintöjä projektin etenemisestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti